tirsdag 22. april 2014

Påske + PL = ❤

Denne påska har jeg storkost meg med Project Life og Sn@p, 
eller dvs. en mix av de to - fargene går jo så godt sammen :-) 
Utrolig hva en hjørnepunch gjør også hihi...

Det har minket betraktelig på bildebunken min jeg fant i bunnen av amerikakista - me like!

Nok en gang har jeg beveget meg inn på utfordring hos Projeckt Life i Norge,
denne gang utfordring #2.

Bildene jeg har brukt her er 15 år gamle, og vår aller første sydentur sammen - 
husker turen som den var i går hihi....



(Disse to er ikke med i utfordringen hos Project Life i Norge.)

Det var såååå koselig å endelig å få satt inn bilder av Mathias som den gang var 
så liten, som i disse dager er russ og voksen - 
jeg blir skremt av hvor fort tiden går!
Jeg mangler datostempler på disse, må få skaffet meg en som årstallet kan endres på - må ha en slik som jeg kan endre årstallet tidligere enn år 2000...
men det er ikke så lett nei.



Ønsker deg en solfylt og flott uke :-)


7 kommentarer:

jorunn`s Fristed sa...



awww for noen flotte sider.. Så kjekt å se deg boble, unge dame :)

Å takk for at du er med på konkurransen vår hos Project LIfe ♥

Klemm Jorunn

Randi Elisabeth sa...

Så kjekt å se noe av storproduksjonen din :) Ble kjempeflotte, og så gøy å endelig få bildene i album :) Jeg kunne også tenkt meg sånt stempel for datoer på 1900 tallet ha ha, så gi beskjed om du finner ;)

Kreatyra Bjørtomt sa...

Så fine sider! Flotte bilder altså. :)
Er jo så gøy å se alt som spirer og gror rundt i PL-landet om dagen! Så moro å være med på denne boomen! :)
Klem fra meg! :)

Scratch sa...

Flotte sider. Og så morsomt å få scrappet 15 år gamle bilder, jammen flott at de også kan kommme til heder og ære :)

linda sa...

lekkert!!
herlige bilder, og morsomt å se max mekker igjen ;)
Takk for at du er med på utfordringen vår på PLIN :D
Linda

Cornelia sa...

Mysiga bilder från semesterresan, fint sammansatta till en helhet i varma, fina färger! Gillar den massor!

Linda S sa...

Herlige sider du har laga :)
Kjekt at du er med på Utfordringen hos PLIN :)