søndag 15. juni 2014

Tenk at det går ann...

....å bli så tullete bare på grunn av en hund!!

Haha...kan ikke annet enn å le av meg selv, man får det ikke mer moro enn man lager selv.

Det er virkelig priceless når du tuller med hunden din, og den setter opp de øya på deg
og kunne like gjerne sagt "SERR´!!!!".

Dina har blitt herjeungen til alle i familien, og skaper selvsagt mye glede!

12.juni fylte hun 5 år, og det måtte jo selvfølgelig feires - og siden det var en halvrunding så klina jeg til med en hatt *fnis* Blings med noe ekstra godt får hun hvert år, billigste bursdagsgava hver gang.

Hatten er laget på glitterbazzill og litt rester av bånd og thickers - gjort i en fei liksom ;-)

Denne siden laget jeg også med tanke på denne månedens utfordring hos Project Life i Norge
det er ennå et par dager igjen til fristen - sleng deg på hvis du har mulighet.





Ønsker deg en fin uke!
Wibeke

3 kommentarer:

jorunn`s Fristed sa...

åhh så herlig Wibeke.. Fine Dina!!

Takk for at du ble med på utfordringa vår inne hos Project Life ♥

Klemm jorunn

Randi Elisabeth sa...

Såååå herlige Dina :) Kan ikke skjønne at det allerede er 5 år siden dere fikk henne. Da har vi altså "kjent" hverandre i over 5 år hi hi.
Kjempe herlige bilder ble det jo, og en fantastisk side. Digger alt ved den jeg :)
Fido har også bursdag snart, og her i gården vanker det også en skive med noe ekstra godt på he he.

mettepip sa...

Så koselig å se liv her inne da :)
Herlige Dina <3 Stilig side, og den hatten må jeg nesten kopiere til Dollar;)
klem