fredag 18. juli 2014

Dyan-kurs-shopping-jentetur = Lykkerus!

Ja, det er det ikke tvil om  :-) 

En veldig god venninne og jeg hadde bestilt oss weekendkurs, hotellovernatting i Harrogate/Hornbeam og London-shopping her i begynnelsen av sommerferien.

Å fy, for en tur det ble! Det var masse kreativitet, latter, skravling, god mat og drikke - 
ja, du ser jo tegningen = storslagen jentetur!
På en slik tur blir det heldigvis tatt en del bilder, takk for kamera på mobil asså - og det er helt greit at bildene ikke er av beste kvalitet...for det blir jo så mange "moments", og det blir det gode minner av.

I dag har jeg endelig startet på en PL-side fra denne turen, og for første gang skal jeg gjøre noe i riktig rekkefølge :-)

Projectlifeinorge.blogspot.com har denne måneden et inspirasjonsbildet #4, 
og siden jeg har laget er sterkt inspirert av fargene :-)

Siden dette er fra en tur da må jeg jo selvsagt ha med billetter, undergrunnskart og annet scraps.
Og de rosa arkene er fra Dyan Reaveleys egen arkproduksjon, 
og jeg ante ikke at hun hadde ark en gang....disse sidene vil få en salig blanding av alt mulig fra turen,
 slik at de fleste minner kommer med :-)


4 kommentarer:

Lene sa...

tusen takk for et flott bidrag til utfordringen inne hos PLiN :) herlig side, alltid kjekt med slike reiseminner :) Lene

Anna Sandén sa...

Vilken fin sida! Det glädjer mig att du är med i vår utmaning i Project Life Norge :)

linda sa...

Så herlig side, og at du scrapper om deg, det er mangelvare hos meg å scrappe om meg sjølv, blir stort sett bare av ungene...
Ferieminner er alltid kjekt <3
takk for bidraget til PLIN :D
Linda

Randi Elisabeth sa...

En kjekk side fra en garantert kjekk tur. Skulle gjerne ha vært med på den ;)Liker tekstene og bruk av billetter godt :9 Og så herlige jentefarger da, passer jo godt til jentetur hi hi.