lørdag 19. juli 2014

Side 2....

....ja, jeg velger å kalle det "Side 2", for dette er nemlig neste side fra den fantastiske 
Englandsturen Nina og jeg hadde :-)

Har samlet togbilletter som skapte et evig kaos pga. tur-retur, og ble plassert i ulike lommer i veske og sekk for å få et system - ja, det ble jo kaos...og som vi lo av dette!!!! 

Og ikke minst den lille historien om at "Nina lurte meg til å snike på toget", det var jo egentlig ikke helt sant at ho lurte meg - men det ble gjengangshistorien på den situasjonen ;-)
Vi satt på toget en stasjon for langt, og snek oss faktisk på toget fra Harrogate til Hornbeam - 
men det var fordi toget bare tok 2 min tilbake...
så vi sto bak utgangsdøra nesten klare til å hoppe av i fart haha...følte meg litt teit ja....*lol*

Project life i Norge har vakre Randi Elisabeth som gjestedesigner for juli, og hun har en utfordring om å bruke morsmålet som tekst og en smak av sommer. 
Ikke akkurat "jordbær, hav eller båtliv" på denne, 
men fargene og blomstene forteller at det er sommer her også :-)




1 kommentar:

Randi Elisabeth sa...

Sommerfarger og blomster er godkjent :) En herlig historie hi hi og flott dokumentert her :) Tusen takk for at du deltar på konkurransen min :)