mandag 4. august 2014

Er så takknemlig....

...for at jeg også i år kunne reise på ferie med hele familien min <3 p="">

Det er absolutt ingen selvfølge at ungene vil være med ettersom de blir eldre, 
men jeg klarte ved å bruke mammagenene å friste de i år også :-) 

Kroatia er for oss et fantastisk ferieland hvor alle finner roen og nyter hvert øyeblikk, 
og jeg er absolutt klar for en ny uke igjen til neste år - men da kanskje bare med ett barn....
....men sånn er livet, og derfor er det en fornøyelse å kunne dokumentere slike øyeblikk.


Denne siden er med i utfordringen hos Project Life i Norge
en økepott som blir større for hver som blir med - bli med du også :-)

Ønsker deg en fin-fin uke, og takk for titten :-)

2 kommentarer:

jorunn`s Fristed sa...

Herlig Wibeke :) Kjempe flott side og enig med du, ferie med barna er min favoritt oxo ♥

linda sa...

Digg side...kjenner jeg gruer meg til at ungene ikke har tid til oss mere.... nyt dagene mens vi har de<3

tusen takk for bidraget til utfordringen vår :D
Linda